25 januar 2012

Repro-abo ::: Repro Club!

Nå er reproabonnementspakkene sendt ut- litt forsinket, fordi skrivern kræsja :-(
Sånt skjer typisk når det passer minst. Murphys lov!

Repro-abonnementet er jo et samarbeid med Helene Juul i Danmark, og hun har på sin blogg skrevet litt om denne pakkes tema og de stoffer hun sender ut til sine abonnenter. Pga. stoffleveransene fra USA så lykkes vi ikke bestandig med å skaffe de samme stoffer,- vi prøver hele tiden, men det er ikke så greit å få det koordinert fra grossisten!
Helene syr sine blokker over papp, mens jeg syr mine på maskin. Går bra det å sjø!


The Reproduction Fabric Club have shipped now, a day late because of printer crash. 
(Murphys law I think!)
The Club is in cooperation with Helene Juul in Denmark, so please have a look at her blog to se the fabrics she is shipping and the text and pattern that comes with this club package.
Helene makes her blocks with english paper piecing (or danish paper piecing ;-)), and I'm sewing my blocks with machine piecing.

1 kommentar:

Ann-Mari sa...

Hei, gleder meg til repro-pakken kommer i posten.
Tusen takk Wenche, for rask levering av bestillingen min i helgen. Passet utmerket å få silketråden i postkassen på mandag, for da var jeg helt tom for den jeg hadde:o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg