10 september 2006

Det nærmer seg flytting av butikken...


og det råder PANIKK! Lokalet trengte sårt til en oppussing, men det tar TID å få alt på plass. Jeg har satt deadline til 23.september. Idag har vi slipt gulv... og under over alle undre, det mørkegrå linoleumsgulvet er faktisk lysegrått! Ikke til å tro.

Og imens¨syr jeg på nye friske prosjekter som skal pynte opp; rødt og hvitt, gult og hvitt. Lekre shirtingsstoffer, dvs. lyse offhvite og kremhvite stoffer med smått mønster i klassiske farger, får være bakgrunn og medspiller for andre stoffer. De gir en nostalgisk følelse, og mange av shirtingsene vi har i butikken er opptrykk av autentiske mønstre fra 1850-1900 (repro(-duksjons)-stoffer!).

1 kommentar:

Bodil sa...

Hei, Wenche!
Ser at du pusser opp lokalet ditt. Skal du flytte butikken hjemmefra og ned i byen, eller?? Jeg har besøkt deg en gang. Bor i Bjugn på åttende året, og der nærbyen tidligere var Steinkjer (da bodde jeg i Osen) blir det nå til at jeg reiser til Trondheim i stedet. Det blir derfor alt for langt å dra til Steinkjer, serru!

Du er en kreativ og ikke minst produktiv sjel! Skulle ønske at jeg kunne brukt mer tid på lappeteknikk, men travle jobbdager gjør at tida sjelden strekker til. Men noe blir det da.... Og så vet jeg hva jeg skal gjøre når jeg blir pensjonist!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg