22 april 2016

nye farger ::: New colors

Stille på bloggen, sorry... jeg beklager at den blir litt nedprioritert i forhold til andre, enklere greier som Instagram og FB! Det er kortere veg til å poste foto og får tilbakemeldinger fra leserne, så derfor blir de prioritert i det travle livet.
Dagene flyr av gårde. Jeg har vært supertravel med å sy ferdig en bunad til yngste datter, som skal konfirmeres nå i mai. Ute er hagen våknet til liv, og det skal liksom se litt pent ut da, litt grønt og med blomster! Foreløpig bare mosegrønn plen.

Men jeg småsyr litt også, og her får du en sniktitt på den neste pakken i reproabonnementet vårt (Wolff & Juul reproabo), lekre cheddar og småsøte rosastoffer... dette er min versjon av midtdelen av blokkmønsteret. Det er altså ikke ferdig ennå! Mange små deler i denne blokken.
Fargene i disse reprostoffene er litt kanskje litt uvanlig å sette sammen, men jeg liker kombinasjonen av mørk gult, nesten oker, sammen med rosatonene.
Sommerlig og samtidig litt frekt. Liker du kombinasjonen?




1 kommentar:

FYRKRKR sa...

I LOVE JOL!!I can't wait to see my first charm pack of it! So excited oh! The deep chocolate and grays! Rich, vibrant reds! To be honest, I have had a Rudolph fettish for years, then we adopted a most adorable Golden Retriever named Dancer. He's all that and then some! Thank you for the fabulous, gorgeous fabrics!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg