25 september 2015

whats up ::: hva skjer'a?

Busy, busy. I wish someone could give me more hours... or take away my need for sleep! I love to sleep... and I need it, to keep sane.
So whats up in the quilting house?
This:A lot of selvedges. I have had a big bag, and now I'm down to the last quarter. yeah.
what will it be? 
Guess! Hint: an item of clothing. Will I wear it? yes, probably...

Travelt, travelt. Men ganske fint egentlig, for da får man mye gjort. Du vet det at hvis man skal ha noe gjort, så skal man spørre en travelt person? That's me.
Jeg jobber med jarekanter. Jeg hadde en stor pose, men nå er det nesten tomt, nei, ikke helt da. Men dte har minket! Og hav skal det bli? Nei, det kan jeg ikke vise ennå, men det er et klesplagg. Og hvis det blir bra, så skal du få se.


And this. Yummy yummy things.
From MODA.
Ohhhhh, aren't we excited! 

Og så har jeg fått denne. Fra Moda.
Herlige farger! Det er nesten hele regnbuen!



And a lot of this.
Pattern testing. To get it "right"!

Og så skriver jeg mønstre og tester blokkdimensjoner. for å få det riktig.
Det er viktig.
Jeg venter på mine nye stoffer, det er julestoffene for 2016... så jeg kan få sydd nye mønstre til bransjemesse i oktober.
Fotoet viser helt andre stoffer... men du ser at det er et julehjerte, sant?

 


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg