28 september 2014

Summer recap 2014 ::: Sommeren 2014

Hi, have you missed me? I've got an email form a lady who asked me why I did'nt do any blog posts any more... well, this summer have been so busy at Northern Quilts! And the weather was so good... so I did a little bit of vacationing... but the main reason? 


Facebook and Instagram are a much easier way to connect with customers and people out there! Easier to update, easier to get the photos out, easier to get instant feedback and questions from you!




Hei- har du savnet meg? Eller bare droppet å lese bloggen? 

Jeg fikk en epost fra en dame som lurte på hvorfor jeg ikke oppdaterte bloggen i sommer... øh, mest fordi sommeren har vært så ekstremt travel. Og været var så bra... så jeg prioriterte feriedager og strandliv... men den viktigste grunnen? Det er at Facebook og Instagram er så mye enklere å bruke for å komme i kontakt med kunder og andre intresserte syere ut i verden! Det er så enkelt å oppdatere, enkelt å sende/poste foto, og få tilbakemeldinger og spørsmål fra dere. Så derfor. Det betyr nok at bloggen blir noe nedprioriert i sommer, men jeg beholder den ennå, slik at jeg kan bruke den til kurs, mer informasjon og flere foto! Det kommer morsomme prosjekter fremover!


Summer was great. Here are som snapshots:
Sommeren var herlig!


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg