14 april 2014

God Påske ::: Happy Easter

Påskeuken er innledet, ungene har skolefri, et barn kommer hjem til påskeferie, åh, herlig!
Jeg skal sy endel, har ennå noen modeller som skal være ferdig til Spring Quilt Market, og det er massevis av mønstertekster som skal skriver. Fotoshoot osv... joda, jeg har nok å gjøre. Men idag føler jeg at jeg ahr bra kontroll, så jeg jobber med et mønster til et magasin, er snart ferdig.
En liten sniktitt får du her- og et stort ønske om en God Påske til deg!


Easter week is coming, my kids are having easter holidays... I'm still working with a lot of patterns, better hurry up because I need to be finished end april, so everything is ready for Spring Quilt Market in Pittsburgh.
Today I'm writing a new pattern for a swedish magazine, Fat Quarter. YES, it will be in issue 2/14!
I'll give you a sneak-peak with my wishes for you; Have a Happy Easter holiday!


1 kommentar:

snigglar@gmail.com sa...

It´s so nice, will it appear in the next number?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg