06 desember 2012

Nye prosjekter til våren ::: New project for spring!

Kaldt vintervær i midt-Norge!
Jeg er igang med nytt prosjekt- et design til et teppe, og denne gangen i lyse, lette vårfarger.


Cold & winterly weather in the middle og Norway.
I have started piecing and appliqueing a new project, a quilt design in lights & brights! Something for spring!



Jeg er glad i å mikse nyanser, og nå har jeg lett i mine skattkammer av en stoffsamling og funnet stoffer i lime, vårgrønt, lyseblått og gyllent og knallgult.
Det er viktig å se mot lyset! (særlig nå når det blir mørkere for hver dag...men snart er det solsnu!)


I like to mix different colors and nuances of each color, so I have really dug into my vast fabric stash. I found som great fabrics in lime, spring green, light blue, golden and bright yellow. 
Some are reproductions, others modern fabric designs.


It's important to see forward, to the light... specially when its getting darker every day. The days are short and cold. But soon it will be Solstice! 



1 kommentar:

Klarafina sa...

Så spennende! Aner jeg en dalahest....? Herlig farger :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg