13 mai 2012

Pattern line USA ::: Mønstre i USA!

My new patterns have been printed in USA, do you want to have a look behind the scene? i got these photos from my printer, to show me process of printing, since I can't be there because I'm on the other side of the globe!
 
 
Printing, cutting, folding and wrapping in clear bags!
Lots of paper sheets, color printing on excellent quality paper!



Every pattern cover has a new design, with my signature linen background!
I'm pleased, because it looks good, and I'm excited to be one of the first Scandinavian designers to be promoting my designs in the USA! 


Mønstrene mine har blitt trykket i USA nå, vil du se hvordan det foregår? Jeg fikk tilsendt disse fotoene fra trykkeriet for å vise meg hvordan de ligger an i prosessen. Jeg har ikke vært inne på et trykkeri før, så jeg synes det var interessant å se hvordan de gjør det.


Trykke, kutte, folde og pakke i poser!
Massevis av store papirark, med selvfølgelig fargetrykk på alle sider. Det skal ikke være noe tull, og jeg vet at kundene liker godt fargetrykk!


Hvert mønster har nytt design, med ny bakgrunn i lin!
Jeg er veldig fornøyd selv, det har vært enormt mange timers jobb.


Så nå håper jeg at International Quilt Market blir en suksess og at jeg klarer å selge mønstrene mine i USA! Jeg er vel en av de første i Skandinavia til å prøve dette, så vi får se da, om jeg klarer det! Jeg har satset mye, også økonomisk, og det helt uten hjelp så langt.

17 kommentarer:

Gunilla sa...

Grattis till det stora steget och jag håller alla tummarna att det skall gå bra!!
Gunilla
http://gunilla-sytanten.blogspot.se/

Unknown sa...

Så spennende, håper du får solgt mange. Lykke til.

eva sa...

Önskar dig verkligen jätte LYCKA TILL! Hoppas att allt faller på plats och att du får sälja massor av dina fina mönster!!
Kram

eva sa...

Önskar dig verkligen jätte LYCKA TILL och hoppas att du får sälja massor av dina fina mönster!!
Kram

SOLSAUM sa...

Lykke til!
Eg heiar på deg;o)

... Og god tur om litt!

Solklem

Catarina C sa...

Önskar dig också lycka till med försäljningen av dina mönster i USA!

Sylke Feldhusen sa...

Jeg ønsker deg lykke til og håper salget går bra! Det ligger alltid mye jobb bak ting som skal utgis, enten det er mønstre eller bøker - eller noter som jeg har erfaring med... ;)

Klarafina sa...

Gratulerer! Så spennende.......lykke til!

snødronningen sa...

Å SÅ KJEKT,GRATULERER,HÅPER DU LYKKES ,DET ER MYE ARBEID MED SLIKE TING,MEN DU OG DU SÅ KJEKT DET HØRES UT.KOS DEG.OG IGJEN LYKKE TIL.KLEMMER

margrethe.jaastad@live.no sa...

Hei
Klart det blir salg:-))Du har kjempefin blog,gode fine kurser og flott internett-butikk.Du er ei DAME som får det til,det du vil:-)
God uke !
Beste hilsen Quiltegleder Margrethe Jåstad

Maria Harrits sa...

Hvor ser det bare flot ud! Held og lykke til!!!

fru heidis puslerier sa...

kjempespennende rett og slett!!!!!"

krysser fingre og tær for at det skal gå rette vegen.... det tror jeg at det gjør.

Lykke, lykke, lykke til Wenche!!!!!!

Helene Juul sa...

Hvor ser det bare flot ud! Jeg ønsker dig al mulig held og lykke "over there". Hvis nogen kan gøre det, så er det dig. Klem

Nicola sa...

Congratulations on getting your patterns translated and printed in America! I already have some of your patterns (in Norwegian!) and they are fabulous. You must be very excited! x

tantekaramellen sa...

Så flotte. Lykke til!

InGa sa...

Lykke til med satsningen. Tror dette kommer å gå bra!!
Quilt i USA er mye större enn her hjemme, og nye ideéer slår sikkert bra. Håper du har en bra salgskanal.
Hílsen Ingrid

Wilhelmiina sa...

Congratulations!! :) Wonderful.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg