27 april 2012

Twist & Shout

Heia! Jeg er kommet hjem etter laaaaang kjøretur (Steinkjer-Hønefoss-Stange-Tynset & Røros), Norge er så langt! Nå jobber jeg med siste oversettingsjobb & fotoredigering av mønstre. Du finner meg i butikken imorgen- jeg var innom en grossist idag og fikk med meg dukvatt, viledona-veskeinnlegg, vannløselig tusj og massevis av blonder og nye knapper!

I' back at home after a long journey south in Norway. Working on pattern translations and photos for the english patterns now. I'll be in the shop tomorrow, unpacking new battings, buttons & things!


the Twister- rulers are so popular, we have put them on reorder for the third time! This is a baby quilt and a cute bag, made by Britt Unni, with lil'twister ruler blocks! So nice!

Og twister-linjaler er bestilt opp- for de ble så populære!
her ser du hendene til Britt Unni og det flotte vognteppet og den søte veska hun har sydd med liten twister-linjal!


1 kommentar:

fru heidis puslerier sa...

Det var skikkelig gøy å jobbe med den linjalen da...

Teppet til Britt Unni syns jeg også var nydelig!!

Må vel en tur i kjelleren etter jobb i kveld tenker jeg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg