01 januar 2012

Godt nyttår! ::: Happy New Year!

Jeg ønsker alle blogglesere der ute et godt nyttår! Takk for at dere er der og vil stikke innom bloggen av og til! Jeg ser av statistikken at dere er mange, selv om ikke så mange vil legge igjen en kommentar. Jeg håper på flere kommentarer i 2012! Det er hyggelig å få tilbakemeldinger, og så finner jeg fram til deres egne blogger så jeg kan se hva dere driver med!


Happy New Year to you! Thank you for beeing out there in blog land- I appreciate it! It's so nice to get to know you a little bit, so please leave a comment!
It have been a peaceful new years celebration, but lots of fireworks- and the cat is gone. We hope he will find his way home tonight.

Her er det stille og rolig etter en fredelig nyttårsfeiring- masse flott fyrverkeri i natt- men katta er borte! Så vi må gjøre en leteaksjon og håpe at pusen finner hjem igjen.
Jeg skal ta litt kontorarbeid og så gjøre forberedelser til varetelling imorgen.

5 kommentarer:

Gudrun sa...

Gott Nytt År Wenche!!
Vår katt försvinner alltid när fyrverkerierna är igång.Säkert har din katt också blivit rädd och jag hoppas han/hon kommer tillbaka!
kram Gudrun

Klarafina sa...

Godt Nytt År!
Jeg håper jeg får masse tid til å sy alt det fine jeg vet jeg kommer til å bli fristet av i året som kommer :))

Haldis sa...

Godt nyttår! Alltid spennende å besøke bloggen din:)

Trinola sa...

Godt Nyttår til dere alle på butikken.
Tar vel turen innom dere snart når sykløen blir for sterk ;O) ps. Håper pusen kommer tilrette.

Helene Juul sa...

Kære Wenche ... her en kommentar fra mig ... som du jo kender ;-)
Jeg ved ikke HVORFOR der ikke er flere, der lægger kommentarer på din blog. Jeg oplever selv det samme. Måske tror vores bloglæsere ikke, at vi er ligesom alle andre bloggere "bare" fordi vi også har butik og designer mønstre? Jeg tror alle bloggere blogger fordi de har et ønske om at kommunikere ... og det er nu engang sjovest, når det ikke kun er en-vejs, ikke sandt?
klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg