30 mai 2011

Stoffglede ::: Fabric Joy!

Jeg liker mye forskjellig av stoffer og mønstre og farger- hva med deg?
Har du noen favoritter?
Liker du noen typer stoffer bedre enn andre?
Har det forandret seg gjennom årene?



I like lots of different fabrics, patterns and colors.
What do you like?
Any particular type of fabric?
Have your taste in fabrics changed?

Fordi jeg liker mye forskjellig, så har vi i nettbutikken og vanlig-butikken stort utvalg av mye forskjellig.
Basisfarger, klare farger, japanske duse farger, gammeldagse reprostoffer, vevde stoffer og kraftige stoffer i moderne design.
Noe for en hver smak altså!

Because of this, we have a good selection of different fabrics in the shop.
It's nice to have something for everybody!


Fotoene er av nye stoffpakker; Fat Quarter pakker.
Du finner dem i butikken!
The photos are from new collections of fabrics; Fat Quarter bundles
You can find them in the shop!

2 kommentarer:

Ineke Original sa...

Fantastic! Love these colors!

fru heidis puslerier sa...

Jeg syns det er fryktelig dårlig gjort........ å ta inn alle disse nydelige stoffene i alle mulige farger og mønstre og .....

.... det fører jo til at jeg handler mer enn jeg får brukt, og det fører til at lommeboka mi blir tom, og det fører til at ..... jeg går helt i spinn.........

fortsett du!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg