18 september 2010

wenchesøm...

wenchesøm utføres etter mottoet "sydd er sydd og tråkling er feigt".
Som regel gir det seg utslag i "ikke helt nøyaktige blokker" ;-)
Noen millimeter hit og dit plager ikke meg!
Jeg startet med Dear Jane den 25.juli... og nå er jeg oppe i 70 blokker.
Av 169.
Midten.
Nå venter jeg bare på ny forskyning av reprostoffer!
Så ser jeg jo at etter hvert blir applikasjonene penere... og blokkene mer nøyaktige... man lærer seg noen triks etterhvert.
MÅ man sy om noen av de første blokkene da?
Eller kan en DJ dokumentere "utvikling av håndverksteknikk"?

3 kommentarer:

BenteOO sa...

dokumentasjon - ei nyttig vending!

Timotei sa...

"Wenchesøm" må være herlig! jeg er forferdelig pirkete og hadde hatt godt av et kurs i slik søm. Og du må da ikke sy om blokkene! Litt progresjon og utvikling må da kunne sees i teppet. Gleder meg til å se det ferdig.

Angelikas quilts and knits sa...

Jeg holder med Wenchesoem ! Paa din quilt vil du for evigt og altid kunne se at du har videreudviklet dine faerdigheder - saadan skal det vaere :-) Og desuden er den originale DJ alt andet end perfekt syet ;-)
klem
Angelika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg