21 februar 2010

Stille søndag- men vi er på Facebook!

Stille søndag med søm og stitchery (nye broderuskmønstre under arbeid), vinterferie og vannkopper. Ikke jeg da... men småbarna i huset. Heldigvis har man bare vannkopper en gang i livet!
Jeg har oppdatert butikken med noen nye supre merkepenner og nye farger av broderitråd Aurifil 12wt. Vi selger stadig ut av de mest populære fargene (julerød, grønn, dyp gråblå og svart). Neste broderusk skal være med en melert tråd,- jeg gleder meg til å begynne å sy modellen!
Så er Northern Quilts endelig på Facebook! Mange kunder og venninner har mast og spurt... men jeg har vært tilbakeholden. Men åkei da... nå er vi der! Så får man finne på noen spennende aktiviterer etterhvert,- kanskje gratismønstre eller noe? Kanskje har du et forslag til hva vi kan gjøre på Facebook? Post et innlegg på veggen vår da! Bli tilhenger! (For det er jo ikke noe morsomt hvis det ikke er mange å snakke med!)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg