27 september 2006

Flere bilder fra butikken:


Vi nyter synet av inspirasjon og fargerikdom... og idag har handiquilteren ankommet. Vi håper å kunne sette den opp i helga,- og begynne prøvekjøringen... og går alt bra, så skal den snart være klar til utleie! Da kan du ta med din symaskin - som du kjenner godt og er fortrolig med - og så spenne opp en flott topp, myk vatt og lekkert bakstykke... og quilte av hjertens lyst! Dette blir et flott tilbud til deg som syr store sengetepper og synes det er vanskelig å stappe teppet under symaskina. Nå slipper du tråkling og montering av alle lagene! Nåja, nok reklame... vi skal sette opp ramma først ;-)

2 kommentarer:

Hulda sa...

Hei! Så utrolig flott det teppet med sekskantene blir! Har nettopp sydd en pute med sekskant-motiv. Du finner bilder på bloggen min av den. Håper du kikker innom meg. :o) http://huldals.blogspot.com

Hulda sa...

Hei! 10.september ser jeg du har bilde av en quilt med sekskanter. Jeg har som sagt, sydd en pute med noe lignende motiv, men jeg har ikke sydd de sammen slik du har gjort. Jeg har brukt vlisofix, og deretter sydd med nål og tråd rundt sekskantene. Hvordan gjør du det når du syr disse?

Se puten min under innlegget: 4. 7. og 19. september.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg